| A mediterrán étrend évekkel növeli a várható életkort |
|
|
|
| Written by temesvarihirek.ro |
| Sunday, 25 December 2011 19:30 |
|
A mediterrán étrendet követő, sok zöldséget, gyümölcsöt és halat fogyasztó emberek két-három évvel tovább élnek az átlagosnál - idézte svéd kutatók tanulmányát a The Daily Telegraph című brit napilap.
A Göteborgi Egyetem kutatói több ezer, jelenleg a hetvenes éveiben járó ember egészségét követik nyomon immár több mint négy évtizede.
|
| Last Updated on Sunday, 25 December 2011 19:32 |








